Avatar billede Nightquest Nybegynder
17. april 2015 - 21:36 Der er 1 kommentar

Når jeg oprette min SSD disk bliver den RAW. Hvorfor?

Hej alle sammen.

Har haft en kamp med min nye SSD disk og nu kan jeg ikke kommer videre da den infomation jeg finder på nette ikke er den jeg skal bruge.

INFO:
Har en SSD disk hvor mit win7 ligge. Har købt en ny SSD disk til at havde spil og sådan noget på. Men den vil ikke som jeg vil. Har fuldt denne video "" https://www.youtube.com/watch?v=cTbYyQkNxtk "" og der hvor det går galt er ved formateringen. Det kan den ikke. Den er helt ny og ved ikke lige hvad jeg skal gøre. Vil godt ligge nogle billeder op men ved heller ikke lige hvordan man gør det.

Håber nogle vil hjælpe.
Avatar billede poko1 Ekspert
18. april 2015 - 08:38 #1
Ide ! Prv at konvertere Disken til GPT "GUID Partition Table"