Avatar billede nicofrench Nybegynder
18. april 2015 - 15:51 Der er 1 løsning

Grafiker tumler med Android Studio.

Jeg er ved at forsøge at lave en simpel app. - og jeg har intet kendskab til det som såddan.

Den skal ikke brugest til andet end at teste en lukket hjemmeside af med (mit projekt band...) -og til at jeg kan øve mig :)

Jeg har forgæves forsøgt at lave en app der er således:

1. oprettelse af user via Facebook eller Google+
2. menu som i eks. Tinder (en i top og en i siden)
3. Kald fra Fb page.

er der nogen der har tålmodighed og skills til at hjælpe mig igang?

Jeg har downloadet de sidste SDK og API mv.

Har sat spørgsmålet på svær - da jeg har en stejl forståelses kurve mht. dette :)
Avatar billede nicofrench Nybegynder
22. juli 2015 - 14:20 #1
jeg lukker tråden, da der ikke er nogen aktivitet