Avatar billede rhl2401 Mester
19. april 2015 - 08:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke åbne programmer på Lenovo Thinkpad T410s

Hej eksperter.
På min Lenovo Thinkpad T410s kan jeg lige pludselig ikke åbne programmer.

Min idé til hvorfor: Jeg har to harddiske i min PC (Det er muligt af skifte DVD drevet ud med en 2nd harddisk), Der er en som var i PC'en da jeg købte den (bla. den hvor windows 7 pro ligger på) og en SSD harddisk på 2 TB da jeg manglede plads på computeren. Havde nogle ting på min 2 TB harddisk men formatterede den da jeg ville dual-boote Windows 7 og Windows 10. Efter jeg formatterede den kunne ingen programmer i windows 7 åbne (.exe filer) udover Google Chrome og Office pakken som af en eller anden grund godt kan åbnes.

Når jeg dobbelt klikker på et program venter den lidt og viser så beskeden: Sti til hvor filen ligger.  (eks. C/Users/rasmus/dokumenter)
og så under det skriver den at " Enheden er ikke klar"

Gælder så vidt programmer jeg har haft i flere år, og programmer jeg downloader fra nettet.

Håber virkeligt at i kan hjælpe mig
rhl2401
Avatar billede claes57 Ekspert
19. april 2015 - 14:21 #1
det er vel ikke sådanne, at du flyttede mapper fra din brugerkonto til det andet drev. Så er de der jo ikke mere, og referencer mangler.
Løb mapper igennem i stifinder, og flyt dem tilbage (der er en sæt til default).
Avatar billede rhl2401 Mester
20. september 2015 - 12:13 #2
Jo det er det -tak.

Smider du et svar så du kan få point?
Avatar billede claes57 Ekspert
20. september 2015 - 12:34 #3
Bare læg et svar selv, jeg har point nok.
Avatar billede rhl2401 Mester
06. februar 2016 - 10:40 #4
Lukker hermed...