Avatar billede ranni Forsker
19. april 2015 - 12:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Genstarter kun.

Lenovo i7 Win 8.1
Hej.
Problem med at komme nettet, troede det var PC.
Kørte gendannelse endte med: Computer stødte på et problem, indsamler oplysninger, genstarter for dig.
Med lille skrift står Problem 0xc0000415.
Den kommer aldrig længere og har nu genstartet i 3 timer.
Hvad gør/kan jeg gøre ???
Avatar billede ranni Forsker
19. april 2015 - 14:53 #1
Jeg har indset tab alle mine download programmer kan gå tabt, dog er der 2 filer jeg gerne skal have ud på en eller anden måde ??
Avatar billede ranni Forsker
19. april 2015 - 20:01 #2
Den kan finde mit eksterne drev i boot. Den kunne også finde den USB, jeg troede var et back-up af systemet, men den var nok lavet forkert, for der skete intet.
Kan jeg så køb en ny Win 8.1 og håbe på at starte op med den ??
Avatar billede ranni Forsker
20. april 2015 - 20:17 #3
Een ting må I da indrømme, jeg er god til at komme ud i ting I åbentbart ikke har oplevet,eller også gider I ikke hjælpe sådan en "kløvnig" som jeg, der alligevel ikke forstår en sk....  øh pind.
Selv LENOVO.DK har jeg ventet på i 6 timer på hjælp.
Avatar billede ranni Forsker
23. april 2015 - 09:02 #4
Så kører min PC igen.
Jeg kunne komme ind i BIOS under opstart, der stillede jeg til at boote fra min Recoery USB, men intet skete.
Jeg gik på nettet for at finde hjælp, alle steder stod der aktiver ved hjælp af den blå  tast, der er ingen blå tast, og F11 og F12 skete der heller intet.
Efter at have vendt og drejet PC `en utallige gange, kom jeg til skubbe til vinkelen på strømforsyningen  o g  derunder var en lille bitte 3-4 m/m kontakt (bøjet pil) der nærmest skal betjenes med en strikkepind.
Så kunne PC boote fra USB, der fik jeg del valgmuligheder og valgte Optimer PC. Den arbejdede så en times tid, og så foreslog den at instl.Win 8.1.
Det tog så 4,5 time og % tælleren stod på det samme 1/2 timer eet par gange.
Alle mine programmer forsvandt  m e n  mine mapper og dokumenter var intakte.
Nu kører Lenovo `en igen.

Lenovo.dk svarede 24 timer senere på mit råb om hjælp, de foreslår alt det man normalt foretager sig inden man råber HJÆLP.
Dog !! man skal aktivere tænd/sluk kontakten, når batteriet er afmonteret i op til 1 time.