Avatar billede Gimhle Novice
19. april 2015 - 17:16 Der er 5 kommentarer

Android 4.4 ind på en Smartphone

Hej!

Er der en eller anden som kan hjælpe med at få en Smartphone opgraderet til Android 4.4.2

hilsen
Peter
Avatar billede claes57 Ekspert
19. april 2015 - 19:51 #1
ikke mig - men måske skulle du skrive hvad den har nu, og modelnavn, så folk med samme model kan svare ind. Jeg kan forestille mig, at det er relativt enkelt med en model maks 1 år gammel, mens en 3 år gammel model vil have store problemer.
Avatar billede Gimhle Novice
19. april 2015 - 20:04 #2
Hej igen!

Det er en Huawei P2 som vises på Youtube at den har fået flashed en højere Android version (4.4.4)

hilsen
Peter
Avatar billede Gimhle Novice
19. april 2015 - 20:52 #4
Hej
Den har jeg allerede kigget på, men jeg forstod den ikke rigtig.
Det så meget uoverskueligt ud og er næsten på vej til at at opgive.

hilsen
Peter
Avatar billede claes57 Ekspert
20. april 2015 - 07:37 #5
Det er også en opgave for nørder. Går det galt risikerer man at stå tilbage med en klump dyrt skrot. For alm mennesker er det bedre at skifte til nyere telefon.