Avatar billede CarolinePaagh Nybegynder
19. april 2015 - 19:27 Der er 4 kommentarer

Min computer starter op med sort skærm?

Hej. Jeg har ikke kunnet få min bærbare computer til at virke i overen månedstid og det er sket før i længere tid  (Der hjalp min bror mig og jeg har prøvet det samme men det virker ikke denne gang.)Computeren starter bare med sort skærm og den fortsætter bare med at være sort, men jeg kan høre den starter op og kan også se det på knapperne, og den lyser hvis jeg feks trykker på Caps Lock. Jeg har simpelthen prøvet alt! Please hjælp mig...
Avatar billede 220661 Ekspert
19. april 2015 - 19:33 #1
Hej og velkommen til.
Hvad hedder computeren og hvor gammel er den?
Har du prøvet at fjerne strømmen fra den og holde startknappen nede i ca. 30 sekunder, og så prøve at starte?
Avatar billede CarolinePaagh Nybegynder
04. maj 2015 - 16:50 #2
Det er en medion akoya og den er snart et år gammel.
Det har jeg prøvet men der sker stadig intet :-/
Avatar billede 220661 Ekspert
05. maj 2015 - 06:12 #3
Har du en ekstern skærm du kan sætte til, så man kan se om der så kommer billede frem?
Avatar billede CarolinePaagh Nybegynder
05. maj 2015 - 20:07 #4
Det må jeg lige prøve imorgen :D