Avatar billede hoeeg87 Nybegynder
19. april 2015 - 22:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Bærbar hakker når den er "kold"

Hej Eksperter...

Jeg har et problem med min Asus N53S hakker efter opstart, når den er "kold". Det er ligesom om den lige skal varme op, og så kører den ganske fint...

Det er egentlig et problem der har stået på længe, og troede at den bare trængte til en formatering og geninstallation af windows. Men det hjalp desværre ikke på problemet. :-(

Hakkene kommer med ca. et par sekunders interval gennem mus og tastatur, og det er ærligt talt frustrerende...

Windows er fuldt opdateret, det samme med grafikkortet.

Nogle der har prøvet noget ligende eller som har et bud på hvad problemet skyldes??

Specs: Intel Core i7-2670QM 2,20 GHz, 6GB RAM, Geforce GT 540M, Intel HD Graphics 3000 (Integreret), Windows 7.

Mvh hoeeg87
Avatar billede hoeeg87 Nybegynder
19. april 2015 - 22:22 #1
Ps... Mit batteri er stået af, og kan kun køre med strømstik i.
Kan det have noget med dette at gøre? Problemet opstod i ca. samme periode som dette skete. eller er det tilfældigt?
Avatar billede hoeeg87 Nybegynder
22. april 2015 - 09:48 #2
Ikke Nogel som har et bud på hvad problemet skyldes??? :-(
Avatar billede hoeeg87 Nybegynder
22. april 2015 - 09:49 #3
*Nogle
Avatar billede hoeeg87 Nybegynder
11. juni 2015 - 01:03 #4
Lukket