Avatar billede kkims Mester
20. april 2015 - 11:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Samme opdateringer igen og igen til Win 7 64 bit

Hej alle eksperter
Hver dag jeg åbner min PC, får jeg en besked om at der er opdateringer til min Windows 7 64 bit.

Det underlige er at det er de samme opdateringer der kommer igen og igen!!!
Specielt disse to:

Sikkerhedsopdatering til Windows 7 til x64-baserede systemer (KB3004375)
Sikkerhedsopdatering til Windows 7 til x64-baserede systemer (KB3031432)

Ser jeg under opdateringsoversigt, JA så er de allerede installeret??

Hvad gør jeg
Mvh
Joaqin
Avatar billede claes57 Ekspert
20. april 2015 - 12:33 #1
højreklik på opdateringerne og vælg 'skjul' så kommer de ikke igen.
Men - hvis du har lavet en systemgendannelse efter de kom ind, og gik tilbage til før de kom ind, så er de der altså ikke.
Du kan bruge http://www.tweaking.com/content/page/windows_repair_all_in_one.html
til at reparere fejl i update. Gå ned til Installer (12.25 MB) og vælg Direct Download
Avatar billede kkims Mester
20. april 2015 - 14:46 #2
Hej Claes57
Det ser ud som om dit indlæg virker
Opret venligst svar for points
MVH
kkims
Avatar billede claes57 Ekspert
20. april 2015 - 14:53 #3
bare luk selv - men tak for buddet.