Avatar billede Rasmuspedersen91 Nybegynder
20. april 2015 - 16:52 Der er 2 kommentarer

Hjælp til valg af uddannelse

Hej med jer.

Jeg læser i hverdagen til pædagog, men det fangede ikke rigtigt min interesse. Jeg har altid haft en glæde for IT og alt elektronisk. Jeg kunne derfor godt tænke mig at min næste uddannelse kom til at omhandle dette - jeg kunne godt tænke mig at oprette/opsætte og designe hjemmesider eller noget som IT-supporter eller lign.

Jeg har kigget lidt på Datamatiker/Multimediedesigner men jeg kan ikke helt finde hoved og hale i hvad der er hvad, og hvad jeg egentlig skal bruge...

Jeg kan ikke kode, men vil meget gerne lære det.
Mit matematik er ikke super skarpt, men jeg har en gymnasial uddannelse med MAT C, og er villig til at forhøje det til B.
(Bor i KBH)

Alle forslag kan bruges!
Tak på forhånd.
Avatar billede finb Ekspert
21. april 2015 - 12:29 #1
Du kunne tage ud og besøge ITU og lignende skoler.
Tal med studievejlederen.
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2015 - 03:48 #2
VÆLG MED HJERTET!