Avatar billede ZeBa Ekspert
20. april 2015 - 18:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Oprettelse af hjemmeside til at skabe kontakt mellem flygtninge og besøgsvenner

Er der nogen som - uden betaling - vil hjælpe med at lave sådan en hjemmeside med interaktivt kort og andre småfinesser?
Avatar billede ZeBa Ekspert
20. april 2015 - 18:53 #1
Her kommer lidt mere beskrivelse:
Der er rigtig mange flygtninge, der netop har fået opholdstilladelse, som sidder mutters alene rundt omkring i landet og længes efter danske venner. I Facebookgruppen Venligboer bygger venligbroer formidles kontakt mellem flygtninge og venligboere fra hele landet. Men det bliver let uoverskueligt. Derfor: Er der nogen computergenier/websitegenier som ved hvordan man f.eks vil kunne lave et interaktivt kort over Danmark? På en hjemmeside, i en facebookgruppe, hvad ved jeg? Eller finde en anden god og overskuelig måde, hvor venligboere kan melde sig under fanerne og flygtningene kan finde dem. Meget gerne så man kan lægge en beskrivelse op af sig selv osv. Kan det lade sig gøre? Er der nogen, der ved hvordan? Og har overskud til at hjælpe?
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2015 - 08:31 #2
Hej ZeBa

Der er mange måder at lave en løsning som den du nævner, men man skal nok finde ud af flere detaljer omkring hvordan systemet egentlig skal fungerer.
Jeg vil tro jeg kan hjælpe dig med opgaven, men vi skal nok have lavet en længere beskrivelse af funktionaliteten end den angivet her.
Du skal være velkommen til at skrive til mig på osj@device.dk så kan vi se hvad vi kan finde ud af.

Vh
Ole Jørgensen
Avatar billede ZeBa Ekspert
21. april 2015 - 08:50 #3
Dejligt. Det er ikke mig, der står for det, jeg skulle bare i første omgang prøve at finde en som dig - men du hører fra os :)
Avatar billede ZeBa Ekspert
28. april 2015 - 11:32 #4
Har ikke hørt fra dem siden men håber at vende tilbage
Avatar billede ZeBa Ekspert
14. maj 2015 - 02:36 #5
Stadig ikke hørt fra dem, men tak for dit svar