Avatar billede Poullet Nybegynder
21. april 2015 - 13:08 Der er 3 kommentarer

Medion nas server

Hej

Jeg har købt en Medion nas server. Jeg har en mac og har downloadet installations programmet herfra: http://web.gratisupload.dk/f/8mq62wbl9r

Alt er installeret, men jeg kan ikke få lov til at connecte med admin mappen den siger: "The share does not exist on the server. Please check the share name, and then try again."

Hvad gøre jeg? Er der nogen som kan hjælpe?

På forhånd tak :-)
Avatar billede Blueeyez Mester
21. april 2015 - 13:28 #1
Har du tilgået den via din web browser?

Hvis ikke, så tilgå din router og deri under dhcp kan du se IPen på nasen.. Denne ip indtaster du i din web browser
Avatar billede Poullet Nybegynder
21. april 2015 - 13:47 #2
Tusind tak!! Det var da lige det jeg skulle :-) Jeg går videre med min installation og brug. Endnu engang tak for hjælpen!!
Avatar billede Blueeyez Mester
21. april 2015 - 13:53 #3
Antager det løser det? (Derfor jeg smider dette som svar).
Fremover bedes du blot bruge "Kommentar", medmindre du ikke får en løsning ;-)