Avatar billede hemberg Forsker
22. april 2015 - 15:16 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Embed af video (Avanceret)

Hej, Jeg er kommet i problemer som jeg ikke lige selv kan finde svaret på.

Jeg har min egen NAS-server (Synology DS1815+) der har en videoservice indbygget hvor man kan dele videoer med "gud og hver mand". Nu vil jeg gerne have de videoer lagt ud på min hjemmeside (hostet på samme nas-server. Linket til videoen ser sådan ud:

http://hemberg.synology.me:5000/vs/sharing/rgxXnxc5#!aG9tZV92aWRlby02ODQ=

Hvis jeg sætter den link ind på min Google plus, så kommer den automatisk frem med et lille "poster" billed af filmen, samt en videooverskrift. Meget nemt. Men hvordan gør jeg det på min hjemmeside? I-frame er ikke en mulighed idet der kommer sådan en klodset controlbar. Det skal gøres så den kan embedes med en størrelse på ca. 320x180 OG UDEN autostart. Nogen bud? Hvis Google kan så må jeg også kunne.
Avatar billede conz Juniormester
22. april 2015 - 18:13 #1
"There is a video embed link for each video. You must view the individual video then click the small icon with three horizontal lines on it. Then click the embed selection. This codes works even when directly inserted into a WordPress Page or Post. You can also edit the video size by changing the object width="600" height="400" parameters in the embed code itself."

Fra http://forum.synology.com/enu/viewtopic.php?f=17&t=56930
Avatar billede hemberg Forsker
22. april 2015 - 19:13 #2
Jep. Der har jeg også været.... Men øv. Der er kommet mange opdateringer til NAS'en siden 2012. Og én af dem, er åbenbart at "fjerne" den direkte embed funktion. Det eneste man kan få (af link til deling) er den der står i spørgsmålet.
Avatar billede conz Juniormester
24. april 2015 - 16:46 #3
Kan du ikke poste versionen af det software, der kører på den?
Avatar billede hemberg Forsker
04. maj 2015 - 08:10 #4
Mener du en version af Videostation software. Eller en version af NAS styresystem ?
Avatar billede conz Juniormester
04. maj 2015 - 08:29 #5
Bare kom med begge.
Avatar billede hemberg Forsker
21. juni 2015 - 08:23 #6
Hej betalyte,

Jeg har ikke været i stand til at finde noget software info om videostation. Dog har jeg fundet ud af at kunne tilgå videofiler direkte med de rigtige tilladelser. Jeg vil dog godt give dig point for forsøget.
Avatar billede hemberg Forsker
19. april 2016 - 09:56 #7
ingen svar