Avatar billede Lorensen Praktikant
22. april 2015 - 16:40 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fra HDD til SSD

Hej Eksperter

Jeg står med at jeg godt vil have flyttet mit indhold på mit gamle HDD over på en ny SSD, men umiddelbart kan jeg ikke finde noget der kan overføre alle filer så SSD'en kan "Erstatte" det andet drev

Noteres HDD er 1TB men er opbrugt med 165 GB og SSD er 232 GB
Avatar billede Lorensen Praktikant
22. april 2015 - 16:41 #1
Der skal også noteres at drevet jeg godt vil have kopiret indholder også Windows 7
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2015 - 16:51 #2
Jeg læser det som at du har 165GB i alt på en Sata HDD som skal kopieres til en SSD på 232GB (250GB) det skulle der ikke være noget i vejen for. Prøv MiniTool  Partition manager - venstre side Copy disk. http://www.minitool.com/
Avatar billede claes57 Ekspert
22. april 2015 - 17:16 #3
glipper minitool, så brug 20$ på https://www.paragon-software.com/technologies/components/migrate-OS-to-SSD/
det kan alt mht nedskalere til mindre disk.
Avatar billede Lorensen Praktikant
24. april 2015 - 17:04 #4
#2 Super tusind tak nu fik jeg overført alle mine filer til det andet drev

#3 Ville helst undgå at betale for et program jeg måske kun bruger 1 gang, men har fundet en løsning nu :)
Avatar billede Slettet bruger
25. april 2015 - 14:31 #5
Ok, du lægger bare selv et svar, og lukker:-)
Avatar billede Lorensen Praktikant
25. april 2015 - 16:55 #6
Super, så er den lukket