Avatar billede solvej95 Nybegynder
23. april 2015 - 10:29 Der er 4 kommentarer

Bil dør

Hej allesammen. Hvad vil det koste at få skiftet en hel ny bildør på en Hyundai Accent ?
Det der skete var: Jeg holdte stille på en p-plads i Haderslev midtby. Min veninde valgte at IKKE kigge sig for før hun åbnede døren, og så var der en cykel der cyklede direkte ind i bildøren, og den kunne hverken lukkes eller åbnes, så min far og jeg kørte ned til vores bil mand ting, og fik så at vide at bilen skulle have skiftet døren :(
Avatar billede claes57 Ekspert
23. april 2015 - 11:20 #1
Forsikring? Det løber op. Dør med hængsler. Lakering, flytning af ting som fx lås og rude fra gammel til ny. Evt skal bilens monteringspunkter for dør også rettes op.
Avatar billede claes57 Ekspert
23. april 2015 - 11:21 #2
Er det en gammel bil og udseendet underordnet, så tjek om en lokal autoophugger ligger inde med en dør til din bil.
Avatar billede richardjensen Seniormester
23. april 2015 - 11:22 #3
Det kan måske betale sig at spørge  autoophug, de har landsdækkende database,så de hurtigt kan se om det ønskede findes på lager. http://vao.dk/ (Vojens autooph.)
Avatar billede MADOlsen Forsker
23. april 2015 - 15:21 #4
Offtopic:

Overskriften på dette spørgsmål er et rigtig godt eksempel på, at det ikke er helt ligegyldigt for forståelsen, om man husker at skrive sammensatte navneord i ét ord.

Da jeg klikkede mig ind på dette spørgsmål, var jeg overbevist om, at jeg skulle læse om en bil, der døde ... ;-)