Avatar billede snigeren Nybegynder
23. april 2015 - 12:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Joomla template, relativ simpel

Jeg prøver at finde en joomlatemplate der er relativ simpel, dvs. ikke en masse flashy smarte sager der blinker og slider osv. hele tiden.

1. Hovedmenu i toppen, submenu i venstre side.
2. Forsiden skal være med nyheder i preview hvor man kan trykke for at "læse mere".
  - gerne en submenu i venstre side
3. f.eks. en artikelside, hvor overskriften på artikler står i venstre side (dvs. submenu til "Artikler" og selve artiklen i midten.

Dvs. det er en meget simpel side der ønskes. Så det vigtigste er at den har delt menu og et helt simpelt nyhedsmodul. Resten er vel nemt at lave.

På forhånd tak :)
Avatar billede snigeren Nybegynder
23. april 2015 - 12:20 #1
Ja og selvfølgelig responive :)
Avatar billede snigeren Nybegynder
23. april 2015 - 12:42 #2
Og bare lige for en god ordensskyld så regner jeg ikke med nogen laver noget til mig, men mere hvor jeg måske kan finde et godt og simpelt ét.

Jeg betaler gerne noget for det så ikke nødvendigvis gratis. :)
Avatar billede snigeren Nybegynder
08. maj 2015 - 07:32 #3
lukker