Avatar billede jakobdo Ekspert
23. april 2015 - 13:29 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Logo til Glumsø Løbeklub

Hej,
vi har på frivillig basis startet en lille løbeklub i Glumsø.
Hvorfor fortæller jeg dette. (fordi jeg ikke kan tilbyde andet end point som tak)

Men jeg går lidt og leger med følgende ide:

https://www.colourbox.dk/preview/5458540-.jpg
Teksten: Glumsø
Skal erstattes/udvides til: Glumsø Løbeklub

Husene skal erstattes med løbere i kontur.
F.eks. noget i stil med denne: http://thumbs.dreamstime.com/z/runners-racing-18747099.jpg

Men formen/formattet skal stadig forblive et byskilt format.

Håber der er en der forstår min ide og kan udføre den til UG og pil op. :o)
Avatar billede jakobdo Ekspert
23. april 2015 - 21:05 #2
Hej Finn,
jeg kan klart bedst lide nummer "1".

http://finnrasmus.dk/gl_logo.pdf

Men jeg kunne godt tænke mig løberne mere lignede husene, hvis du forstår.
Resten er som jeg har i tankerne.
Synes "løberne" fylder for meget.
Kunne du måske forsøge med en "outline / kontur" version af løberne ?
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
23. april 2015 - 22:13 #3
Avatar billede jakobdo Ekspert
24. april 2015 - 19:15 #4
Hej Finn,
nu ved jeg ikke hvor meget du er interesseret i at smide af tiden i "opgaven".
Men hvis du har mod på mere, kunne du så prøve at ramme nogle løbere, der ligner husene på det oprindelige Glumsø Byskilt?
Men teksten skal forblive Glumsø Løbeklub ?

Jeg tænker de lave "huse" kunne være en hund, et barn eller lign.
Og hvis de kunne hænge sammen, så man kan se det er huse der er lavet om til løbere eller omvendt.

Det må nemlig gerne ligne et byskilt, men "bare" andet navn og løbere i stedet for huse.

Håber det giver mening.

Jeg synes dog Logo3 er den der rammer min ide bedst på nuværnede tidspunkt.
Outline fungere ikke som jeg troede...

Men måske "outline" kunne fungere, hvis det var linjen i bunden af skiltet, der blev brugt til løberne...
Så det dermed kun er "en" linje der går igennem og man dermed mister lidt detaljer.
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
25. april 2015 - 11:54 #5
Løbere med højdeforskel, men de ligner stadig ikke huse:
http://finnrasmus.dk/gl_logo5.pdf
Avatar billede jakobdo Ekspert
25. april 2015 - 15:09 #6
Hej Finn. Den sidste er faktisk rigtig god. Smid et svar. Så kan vi lukke.
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
25. april 2015 - 17:26 #7
Held og lykke med jeres nye klub.
Avatar billede jakobdo Ekspert
29. april 2015 - 15:03 #8
Takker og tak for hjælpen. :D