Avatar billede MJVision Nybegynder
23. april 2015 - 17:14 Der er 3 kommentarer

Stream til hjemmeside Pc / mobil

Hej eksperten.

Vi mangler en løsning til at smide et rstp streame  op på vores hjemmeside som ikke koster kassen
Vi har selv en fiber forbindelse der kan håndtere trafikken,
men jeg mangler lidt kode / software / hardware der kan smide det ud i forskellige formater
så det virker på ios/androide /pc /mac
det virker med http://www.streamingvideoprovider.com/ men koster vildt meget 79$ pr md.
så kender i andre løsninger ?

Mvh Martin Kistrup
Avatar billede Blueeyez Mester
23. april 2015 - 17:40 #1
Youtube?
Avatar billede MJVision Nybegynder
23. april 2015 - 18:39 #2
De kan da ikke live streame ?
Avatar billede eurositi Ekspert
24. april 2015 - 09:12 #3