Avatar billede Jensen1603 Nybegynder
24. april 2015 - 10:47 Der er 1 løsning

Kan man game på W8 enterprise?

Jeg ved godt dette måske lyder lidt smådumt, men kan det passe, at man ikke kan game, med Windows 8 Enterprise? Siden installering af W8 enterprise, har jeg ikke kunnet game. CS:GO crasher ved launch, og COD: AW crasher ved backload (Går tilbage til menuen fra indstillinger) Sker hver gang. Ingen undtagelse.
Specs:
Model: Acer V3-772G
processor: Intel I7 4702QM (Eller 4702MQ)
Grafikkort: Nvidia Geforce 750M 4GB
Ram: 12GB (kan ikke lige huske Mhz)
Andre oplysninger? :)

har geninstalleret begge spil et par gange efterhånden, og hvad angår CS:GO, har jeg prøvet stort set alle muligheder, inde fra steams eget forum, og google. Ingen held. :/
Avatar billede Jensen1603 Nybegynder
14. maj 2015 - 04:01 #1
Nej det kunne man så ikke - problem løst.