Avatar billede arnepedersen Forsker
24. april 2015 - 13:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Lydfil fra Pinnacle

Jeg har optaget en video på mit videokamera, og vil gerne have lydfilen ud. Hvordan gør jeg det?
Jeg har lavet en video i Pinnacle 14 studio ultimate. Kan jeg finde samme lydfil der?
Mvh Arne
Avatar billede eurositi Ekspert
24. april 2015 - 14:40 #1
Den simple, gratis online-metode:
http://audio-extractor.net/

Derudover kan jeg varmt anbefale XMedia Recode, som er et gratis videokonverteringsværktøj, hvis du har brug for bedre formatunderstøttelse, eller hvis du vil tilføje metadata, lægge kapitler ind i lange videoklip, tilføje undertekster osv.
Det er også smart, hvis du bare skal ændre filformat uden at konvertere selve videoen eller lydstrømmen (=kvalitetstab).
Avatar billede Slettet bruger
24. april 2015 - 15:17 #2
Prøv at kikke på Thomas Haugaard vejledning.
https://www.youtube.com/watch?t=39&v=vixjW4N4Nq8
#1 der findes en masse af den slags på internettet  - virker det !
Avatar billede arnepedersen Forsker
24. april 2015 - 17:25 #3
tak eurositi
Det var en perfekt hjælp.