Avatar billede Smithereen Juniormester
25. april 2015 - 13:09 Der er 7 kommentarer

15.6" Laptops uden numerisk tastatur

Hej alle,

er der nogen der ved hvilke 15.6" laptops der pt. er tilgængelige i Danmark og som ikke har et numerisk tastatur til højre for det almindelige tastatur?
Avatar billede claes57 Ekspert
25. april 2015 - 17:24 #1
du kan søge på fx www.edbpriser.dk og kigge billeder igennem.
Avatar billede claes57 Ekspert
25. april 2015 - 17:27 #2
se på fx http://goo.gl/mjFnPn
fx http://www.edbpriser.dk/baerbar/getac-x500-id-9359564.aspx er uden - og den fås for kun 43kkr.
Avatar billede Smithereen Juniormester
25. april 2015 - 20:03 #3
OK, tak Claes, det var nu ikke et fyldestgørende svar.
Hvis du kan give mig en lettere måde end at bladre en million billeder igennem på edbpriser.dk eller pricerunner.dk så skal du nok få point - jeg har naturligvis gjort dette 'manuelt' inden jeg stillede spørgs målet her, og metoden er ineffektiv. Det er ikke alle laptops der er billeder af, og på nogle billeder kan man ikke så tastaturet og så skal man ind på producentens hjemmeside etc.

VH
N.
Avatar billede claes57 Ekspert
25. april 2015 - 20:15 #4
Jeg har udpeget én til ca 43.000kr. Da du ikke specificerer andet end tastatur, så må den jo være svaret. Ellers så kom med andre data, fx prisområde, CPU-krav, harddisk osv.
Bolden er på din banehalvdel.
Avatar billede Smithereen Juniormester
25. april 2015 - 20:27 #5
Hej Claes, tak for dit svar.

Der stod "Laptops", ikke "Laptop" :-)

Nuvel, om du vil vide lidt mere så vil jeg give max 10.000 kr og jeg er egentlig ret ligeglad med mærket. Fravær af numerisk tastatur er vigtigere end processorhastighed og HDD/SSD etc.
Avatar billede claes57 Ekspert
25. april 2015 - 20:56 #6
Compaq er så fravær af stort set alt. Men tastatur og skærmstørrelse er ok. 2500kr. http://www.edbpriser.dk/baerbar/compaq-cq58-d10so-id-8024082.aspx
Du må da have lidt ønsker når du vil bruge op til 10kkr uden krav til performance.
Avatar billede Smithereen Juniormester
25. april 2015 - 21:12 #7
OK, det må du få points for så læg gerne et svar.

Andre ønsker: Gerne i5 på 2 GHz eller bedre, helst en 256 GB SSD. Men dette er fleksibelt.