Avatar billede Slettet bruger
25. april 2015 - 15:54 Der er 2 kommentarer

Windows updates konfiguration problem

Hej. Jeg har købt en ny ssd for så lang tid siden. Jeg ville installere windows siden computeren ville starte hurtigere op, og sammentidig formatere min hdd. Jeg installeret windows på min ssd, men jeg tror jeg manglede en del for at formatere min hdd. Dog efter windows installation lykkes det mig at formatere min hdd. Jeg ændrer installations vejen på min computer eftersom den troede at jeg ville installere mine programmer og spil på min ssd, jeg gjorde det ved at gå ind i regedit også "HKEYLOCALMACHINE -> SOFTWARE -> Microsoft -> Windows -> Current version. Der inde ændrede jeg ProgramFilesDir og ProgramFilesDir (x86) til et nyt sted altså min hdd. Nu når jeg slukker min pc skal jeg igennem windows updates hver gang og det 20 minutter. Men når jeg opstarter min computer igen, for jeg at vide der skete en fejl under konfigurationen af opdateringen, derefter gendanner den opdateringerne som også tager 20 minutter.
Et mindre problem er at min google chrome genvej på skrivebordet fungere ikke efter jeg åbner google crhome med genvejen. Jeg installeret google chrome før jeg ændrede installations vejen.
Avatar billede claes57 Ekspert
25. april 2015 - 17:22 #1
der er nogle ting, man ikke skal ændre. prøv at køre http://www.tweaking.com/content/page/windows_repair_all_in_one.html igennem. Det retter en del 'fejl' og fejl i windows-opsætningen, så den oftest virker igen.
Gå ned til Installer (12.25 MB) og hent ved Direct Download.
Avatar billede Slettet bruger
25. april 2015 - 21:47 #2
Jeg har geninstalleret windows 7 igen, den her gang piller jeg ikke ved regedit. Jeg skriver om et par dage for at se om det er lykkedes