Avatar billede StenEmborg Nybegynder
25. april 2015 - 16:52 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Nedlukning af frosset ipad

Min ipad er helt frosset, med skærmbilledet låst.
Jeg har prøvet at slukke den ved at holde slukknappen nede i mange sekunder. Men det hjælper ikke, den forbliver tændt.
Hvordan tvangslukker  / resetter man ipadden. Er der en master reset funktion?

Gode hilsner Sten
Avatar billede claes57 Ekspert
25. april 2015 - 17:17 #1
jf https://discussions.apple.com/thread/3712845
en to-knaps løsning:
Reset iPad: Press and hold the Sleep/Wake button and the Home button at the same time for at least ten seconds, until the Apple logo appears. Ignore the "Slide to power off".
Avatar billede StenEmborg Nybegynder
25. april 2015 - 19:23 #2
Tak for rådet.  Rådet kunne jeg ikk se på Apples officielle Faq sider.
Jeg fulgte rådet og det virkefe.
Mange tak
Avatar billede claes57 Ekspert
25. april 2015 - 19:51 #3
Lav lige et nyt indlæg, og klik i svar også. Så kan du bagefter acceptere det som svar og spg lukkes.
Avatar billede StenEmborg Nybegynder
10. maj 2015 - 20:57 #4
Tak fr hjælpen
Avatar billede StenEmborg Nybegynder
10. maj 2015 - 20:57 #5
Tak for hjælpen , det virkede