Avatar billede Jolles Professor
26. april 2015 - 10:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ASUS UX32L uden numm. tastatur

Som skrevet står: Min nye ASUS UX32L har ikke noget numerisk tastatur og HELLER ikke nogen mulighed for med f-tasten og numlock at bruge højre hånds taster, som jeg kunne på min lille gamle ASUS.
Det er katastrofalt, da jeg bruger num.tast. ret meget. Er der en løsning eller redning eller en vaks programmør, der kan hjælpe. Jeg er virkelig i kval og kvide, og vil så nødigt skulle til at købe flere tunge gadgets, så den fine model blir endnu en slæbbar, og ikke en bærbar.
Avatar billede claes57 Ekspert
26. april 2015 - 16:37 #1
Avatar billede Jolles Professor
27. april 2015 - 13:21 #2
Ja, det er rædderligt. Jeg troede da at alle bærbare uden num. tast. havde det indlejret, og skænkede det ikke en tanke. Læg et svar, så får du point.
Avatar billede claes57 Ekspert
27. april 2015 - 13:40 #3
bare luk selv.
Avatar billede Jolles Professor
01. maj 2015 - 11:04 #4
finder noget software - har læst at det kan man. Tak for altid venlig assistance, Claes