Avatar billede Krizz1501 Nybegynder
26. april 2015 - 13:03 Der er 2 kommentarer

Facebook virker ikke på vores hjemmenet

Hej, jeg har de sidste fem dage i kunnet logge på facebook. både via chrome, safari og en anden jeg ikke lige kan huske hvad hedder. min computer kan ikke hente internet exploere mere. Jeg har spurgt min far, (han har ikke facebook) om han har ændret indstillinger, men det har han ikke.
Jeg kan hverken logge på på nogle af computerne, ipad og mobil, Heller ikke gennem appen Facebook. Det er som om facebook ikke virker mens man er på vores tdc net, ligeså snart jeg er et andet sted virker det.

Jeg mindes ikke at have hentet noget inden problebet startede.
Har både prøvet at skifte browser, hente safari, været i indstillinger og godkendt Facebook.dk/com, ryddet cookies og genstartet flere gange.
Har snakket med tdc og de kunne ikke se noget, eller hjælpe desværre.

Er der nogle der kan hjælpe med hvad problemet kan være, og hvad jeg kan prøve udover de ting jeg har allerede har prøvet?

På forhånd tak.
Avatar billede Krizz1501 Nybegynder
26. april 2015 - 13:21 #1
Hej igen. Min far har ligget slået nettet til og fra, og nu virker det! Utroligt jeg ikke havde tænkt på det, har prøvet alt andet haha.
Avatar billede showsource Seniormester
26. april 2015 - 19:02 #2
Jeg var sgu blevt sur på min far, hvis ikke han havde en bagtanke !
Så spørg ham ......