Avatar billede Ann100 Nybegynder
27. april 2015 - 10:40 Der er 3 kommentarer

Excel

Jeg har modtaget et meget stort regneark, hvor der findes en del faneblade nederst, som jeg imidlertid ikke ser (hovedarket er et samlet budget, som lægger de forskellige faneblade sammen, og jeg har brug for at skrive i hvert faneblade).
Derfor har jeg brug for at formindske hovedarket, så jeg kan se de andre faneblade.
Hvordan gør jeg det?
Avatar billede Bjarneib Nybegynder
27. april 2015 - 13:08 #1
Det lyder som om de andre faner er skjult.
Højre klik på den fane du kan se og så vælg "vis". Så skulle der gerne komme en liste frem med alle faner.

Hvis arket imidlertid er låst mod redigering vil du ikke kunne se dem eller få lov at åbne dem.

Mvh. Jacob
Avatar billede NetGuru87 Praktikant
27. april 2015 - 18:41 #2
For mig lyder det til at problemet ligger i, at der er så mange faneblade at personen ikke kan se dem alle - ikke så meget at de er skjult.

Prøv at anvende de pile du ser lige ude til venstre for dine faner. Med disse kan du bladre frem og tilbage i dem du kan se og dem du ikke kan se :-)
Avatar billede Ann100 Nybegynder
12. maj 2015 - 08:23 #3
Hej alle

Tak for svar. Jeg har fundet løsningen.

Under "windows" vælges "arrange", der sættes flueben i den nederste boks "windows of active sheets" Der trykes på OK, og derefter kommer alle fanebladene frem

Hilsen
Ann