Avatar billede Wockf Nybegynder
27. april 2015 - 14:55 Der er 3 kommentarer

Pris for gaming setup

Jeg ville forhøre mig om hvorvidt folks meninger, med hensyn til pris og hvad man får for pengene, er om følgende annonce?

http://www.dba.dk/komplet-gamer-saet/id-1015329652/

Mvh
Wockf
Avatar billede jjbirk Nybegynder
27. april 2015 - 15:17 #1
Min søn har købet en pc magen til for 8500,- så hvis du mener hørebøffer og tv er 5500,- hver.
Og så brugt, min opfattelse er det er for dyrt.
Avatar billede Wockf Nybegynder
27. april 2015 - 16:03 #2
Det er 2 skærme, gamer stol, tastatur, mus og hørebøffer, alt sammen samlet :)
Avatar billede Slater Ekspert
27. april 2015 - 16:08 #3
Det er ikke dyrt. Til gengæld ville jeg fandeme ikke nøjes med et enkelt GTX 760 til sådan et setup, og da slet ikke til en 4K skærm. Det vil slet ikke kunne følge med.