Avatar billede BrittAndersen Nybegynder
27. april 2015 - 15:06 Der er 3 kommentarer

Nummerering i punktopstilling

Jeg har en typografi med tilknyttet punktopstilling med tal, og det fungerer fint, men hvis jeg bruger typografien, skriver noget tekst i normal-typografi og derefter vælger typografien igen, fortsætter nummereringen - jeg vil gerne have, at den starter forfra med nr. 1. Jeg ved, at man manuelt kan gå ind og vælge at den skal starte med 1, men kan det ikke lægges ind i typografien, så den gør det automatisk?
Avatar billede endurancel Novice
27. april 2015 - 15:15 #1
Hej BrittAndersen
Måske kan denne hjælpe dig?

http://www.eksperten.dk/spm/935473

mvh
Avatar billede endurancel Novice
27. april 2015 - 15:27 #2
Mere præcist dette nedenstående, som der også henvises til i ovenstående link:
http://shaunakelly.com/word/numbering/numbering20072010.html
Avatar billede BrittAndersen Nybegynder
28. april 2015 - 09:48 #3
Tak for svar - der var en god forklaring på punktopstillinger, men synes stadig ikke, jeg får løst mit problem, selv om den står til "start med 1".
Det jeg ønsker er:

1. tekst
2. tekst
3. tekst

tekst i normaltypografi

1. vælger punktopstillingen igen, og den skal starte med 1. igen, men den fortsætter, så der står 4. Ved, at jeg kan ændre det manuelt, men det skal gerne lægges ind i typografien, så brugeren ikke skal tænke over at ændre nummer.

Har du et bud på det?