Avatar billede bas Forsker
27. april 2015 - 20:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Windows backup fra netværksharddisk

Hej

Jeg har lavet en Windows 7 backup vha. Windows Let overførsel.
Backup'en ligger som en .MIG fil på min Synology netværksharddisk,
og jeg har adgang til filen på harddisken via Stifinder.

Burde jeg ikke kunne indlæse backup'en via Windows' kontrolpanel >
System og sikkerhed > Sikkerhedskopiering og gendannelse >
Vælg en anden sikkerhedskopi, du vil gendanne filer fra ?

Når jeg prøver - og vælger den pågældende placering, får jeg beskeden.

Windows kunne ikke finde et sikkerhedskopisæt på (placering)
Avatar billede bas Forsker
28. april 2015 - 00:29 #1
Øhm ok, jeg skulle selvfølgeligt bare bruge funktionen Let overførsel igen ;-)
Avatar billede bas Forsker
28. april 2015 - 14:58 #2
Lukker.
Avatar billede jetobi Juniormester
15. juni 2017 - 11:01 #3
Hej Bas, hvad var problemet?

Sidder med nogenlunde samme problem stilling :-P

Mvh Alexander
https://webstarters.dk/
Avatar billede bas Forsker
15. juni 2017 - 14:12 #4
Hej Alexander

Det er længe side, men jeg har skrevet, at jeg skulle bruge programmet/funktionen Windows Let overførsel igen - når jeg skal indlæse backup'en.

https://www.altomdata.dk/overfoer-filer-til-en-ny-computer