Avatar billede StefanSisljagic Nybegynder
27. april 2015 - 21:18 Der er 6 kommentarer

PC GENSTARTER AF SIG SELV? (WIN 7)

Hej Allesammen. Jeg har det problem, at min pc genstarter af sig selv imens jeg er igang med at spille. Jeg har tjekket om den overheater, og det gør den ikke.

I Windows-Log viser den Kernel Power 41 fejlen.

Nogen løsninger?

Tak på forhånd...

(Windows 7)
Avatar billede Slettet bruger
27. april 2015 - 22:53 #1
Hej Stefan, du skal nok lige skrive om det er en stationær eller bærbar, og hvis det er det sidste, om du kører på batterier.
Men ellers er her lidt godnat læsning:-)
https://www.google.dk/search?q=Kernel+Power+41+faliure&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=EKA-VbraBIyzsQH8wIHYDg
Avatar billede StefanSisljagic Nybegynder
28. april 2015 - 07:15 #2
Hej igen! Det er en stationær computer. Med en 750w PSU.
Avatar billede Slettet bruger
28. april 2015 - 14:23 #3
Der er en fyr her, som fandt en løsning, som virkede for ham.
https://www.youtube.com/watch?v=6S8bLMfH4Gs

http://peecee.dk/upload/view/449734
Avatar billede Slettet bruger
28. april 2015 - 14:25 #4
Ps. Jeg har selv Windows 8.1 og der er kontrol panelet lidt anderledes, så jeg kan ikke anvise vejen.
Avatar billede StefanSisljagic Nybegynder
28. april 2015 - 17:15 #5
Hej igen!

Jeg har set den video, men ved mig kan jeg ikke se den indstilling, da jeg har Windows 7...
Avatar billede Slettet bruger
28. april 2015 - 18:19 #6
Jeg har set, at der er andre løsninger på nettet. Hvilken som passer til dig kan jeg ikke vide. Der er nok ikke andet at gøre, end at se på dem og prøve dem af.