Avatar billede thechild Nybegynder
28. april 2015 - 08:46 Der er 2 kommentarer

Tv med indbygget vhs

hej. er der nogle der kan hjælpe mig med dette?

Jeg har fundet et tv i storskræld som virker rigtig fint. Det er et lille tv med indbygget vhs.

Men når jeg prøvet at sætte en vhs på så kommmer der kun lyd og skærmen er helt sort. jeg tænker at det næsten må virke når der kommer lyd og der er billede og det hele når man ser almindelig tv.

er der nogen der kan svare mig på om det virker eller hvad jeg kan gøre for at få det til at virke? Så vil jeg blive meget glad :)
Avatar billede finb Ekspert
28. april 2015 - 11:34 #1
Der er en grund til, at tv´et er smidt ud:
Det kan ikke svare sig at reparere det.
Avatar billede Jannickhess Professor
28. april 2015 - 15:34 #2
find måske en privat reperatør som muligvis bruger gamle dele
det kan være at han kan gøre det billigt..

Men ellers ja så er det nok desvæære derfor at det er smidt ud.

men ellers kan du nok sælge det for en smule penge på dba. eller noget andet.

Hvis folk bare vil have et lille tv der virker hvor det ikke er særlig vigtig at VHSen virker.

Håber det råd kan bruges til noget?

Jannick