Avatar billede JBCn1 Nybegynder
28. april 2015 - 09:01 Der er 1 løsning

Plugins ses ikke i Chrome, selvom de er installeret

Hej Eskperter

Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig her da google ikke er skide fantastisk pt :)

Jeg har et problem at Chrome's flash (pepper) lagger/spiker så jeg har prøvet at installere adope flash og shockwave ved siden af men de ses ikke under chrome://plugins/

Det betyder at jeg ikke kan deaktivere eller aktivere forskellige plugins for at teste dem af.

Jeg har prøvet at afinstallere og installere på forskellige måde (automatisk og manuelt) af både flash og shockwave, uden held.

Det eneste der er at finde på google, er at jeg skal prøve at deaktivere pepper flash'en men hvis jeg deaktivere den er der ikke en anden flash player til at køre det.

Nogen forslag?

Det er Chrome 32bit - Version 42.0.2311.90 m
Windows 7 SP1 64bit

Venlig Hilsen
Jacob
Avatar billede JBCn1 Nybegynder
28. april 2015 - 14:02 #1
Jeg giver lige selv svaret:

Man skal aktivere npapi i chrome så kan man aktivere plugins ude fra chrome.

Den funktionen dør dog helt til september.