Avatar billede Jannickhess Professor
28. april 2015 - 15:30 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Tjen 200 kroner for jeres hjælp - fik stjålet min gode Cykel :-(

Jeg købte dengang, min Cykel som ny i Sportsmaster / Bagsværd - hvor de havde en afd for Cykler dengang.

Jeg skal på en eller måde kunne bevise at jeg er ejer af denne Cykel for at kunne få den erstattet..

DVS: en købskvetering og en godkendt låsebevis.
Men jeg kan ikke finde de dumme papirere.

Nogen der ved hvad jeg kan gøre??

Hvis der er nogen der kan komme på en ide, der kan bruges lovlig naturligvis - vil jeg gerne betale den der kommer med den bedste løsning op til 200 kroner :-)

Hilsen
Jannick
Avatar billede finb Ekspert
28. april 2015 - 16:35 #1
Sportsmaster / Bagsværd har også alle data om salget.
Har du stel-nr ?
Gå ned i Sportsmaster med dit dankort-udtog, som du kan finde på din netbank eller i din bank.
Held og lykke
finb
Avatar billede Jannickhess Professor
28. april 2015 - 16:49 #2
Hejsa finb

Sportsmaster butikken i Bagsværd er desværre lukket.
Og mine data om køb, ligger ikke på min netbank mere da det er mere end 2 år siden at jeg købte denne Cykel.

Jannick
Avatar billede Blueeyez Mester
28. april 2015 - 17:31 #3
Du er nødt til at finde papirene og ellers må du tage det som en lærestreg..
Avatar billede usepc Praktikant
28. april 2015 - 23:54 #4
Der er vist noget i Netbank, der skulle hedder 'Arkiv' eller lignende, hvor man se regninger, der er mere end et par over gamle. Ellers prøv at gå til din bank eller e-maile den eller ringe til den. Det kan være banken kan trække det frem i systemet.
Avatar billede usepc Praktikant
28. april 2015 - 23:55 #5
Rettelse: over = år.
Avatar billede finb Ekspert
29. april 2015 - 12:53 #6
Din bank har gamle data, men måske vil de have penge for at finde dem.
Sportsmaster-kæden har også gamle data, også for døde butikker.
Avatar billede Jannickhess Professor
06. juli 2015 - 23:39 #7
Kære alle

jeg havde en anden Bank dengang
Og konto oplysninger jeg skal have ud printet koster kassen i gebyr de kalder det arb. løn

meeenn 750 kroner i timen det er da ret meget

Har kontaktet, den tidl ejer af sportsmaster i Bagsværd.
Men han kan åbenbart ikke søge i sit system

men måske han kan søge efter mit korts sidste cifre ??
fra dengang, jeg har ikke givet op endnu

JH