Avatar billede isabelle Nybegynder
28. april 2015 - 19:03 Der er 4 kommentarer

Youtube

Jeg har uploadet en del videoer på Youtube, men jeg kan kun finde en lille del af dem. Har Eksperten en idé til, hvordan jeg finder resten?

Med venlige hilsner
Isabelle
Avatar billede eurositi Ekspert
28. april 2015 - 23:24 #1
Er du helt sikker på, at du ikke kan have brugt forskellige brugerprofiler til de forskellige uploads? Jeg har f.eks. et Facebook-baseret login OG mit Gmail-baserede login.
Avatar billede isabelle Nybegynder
29. april 2015 - 12:14 #2
Ja. Jeg er helt sikker på, at jeg har brugt samme brugerprofil.
Avatar billede eurositi Ekspert
29. april 2015 - 18:17 #3
I så fald skulle du kunne se alle dine uploads, hvis du klikker på dit profilnavn > Min kanal > Videoer.

URL'en i adresselinjen skal se sådan ud: https://www.youtube.com/user/DITBRUGERNAVN/videos
Avatar billede eurositi Ekspert
29. april 2015 - 18:28 #4
Dette direkte link virker for dig, hvis du er logget ind:
https://www.youtube.com/my_videos?o=U

Hvis der mangler nogle videoer, kan det eventuelt skyldes, at de ikke blev uploadet korrekt... Men det kræver lidt mere research at blive klog på.