Avatar billede Slettet bruger
28. april 2015 - 20:51 Der er 9 kommentarer

cloud file storage

Hej

leder efter godt sted at kunne gemme mine filer online, da jeg redigere film og pladsen er ved at slippe op. det skal ikke være backup, da jeg skulle kunne slette filen på computeren, men stadig blive liggende i skyen. er der nogle som kender til et godt sted på nettet, med masser af plads, til ikke alt for mange penge. ?? :)
Avatar billede Blueeyez Mester
28. april 2015 - 22:38 #1
Hvor høj en internet forbindelse har du?
Avatar billede Slettet bruger
28. april 2015 - 22:43 #2
En 10 Mbit d/u
Avatar billede usepc Praktikant
28. april 2015 - 23:09 #3
Depfile.com (firmaet bruger udtrykket 'cloud storage' i forbindelse med at beskrive sig selv) kan være en løsning. Så vidt jeg kan se på firmaets Facebookside (se øverst til venstre på siden) kan man højst opbevare 60 GB materiale med en gratis konto hos dem. Hvis man er et medlem, der betaler ('premium member') har man - tror jeg - ubegrænset plads.
Avatar billede Blueeyez Mester
28. april 2015 - 23:11 #4
Vil nok anbefale dig en ekstern harddisk i stedet.. Hvis det er bærbar så en 2.5" usb3 (hvis din bærbar har usb3). 10 Mbit kræver da lidt tålmodighed og vi snakker vel om plads til ca 30 GB hvis ikke mere?
Avatar billede Blueeyez Mester
28. april 2015 - 23:14 #5
Husk og læs det med småt: https://depfile.com/premium
Avatar billede usepc Praktikant
28. april 2015 - 23:17 #6
P.S. Med hensyn til prisen har jeg fundet dette: https://filesharingpremium.com/depfile-premium-account.html
Avatar billede usepc Praktikant
28. april 2015 - 23:23 #7
Ja, som Blueeyez angiver, er det vigtigt med siden https://depfile.com/premium - på denne kan man se en tabel, som angiver, at hvis man er Premium medlem kan man ikke uploade en fil, som fylder mere end 10 GB (sådan forstår det).
Avatar billede usepc Praktikant
28. april 2015 - 23:24 #8
Mener: Sådan forstår jeg det.
Avatar billede Slettet bruger
06. maj 2015 - 22:02 #9
hej

tak for jeres svar, tror lige jeg tager et nærmere kig på deepfile, det ser lovende ud