Avatar billede marcus009 Novice
29. april 2015 - 10:48 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Hjælp til valg af bærbare

Hej alle gamere/computer interesserede. Jeg står og skal bruge en ny computer - jeg tænker meget på, om det skulle være en bærbar eller en stationær. Da jeg skal bruge den på min uddannelse, skal det være en jeg kan tage med i skole. Jeg har kigget meget på hvilke en, der vil være bedst for mig. Jeg håber der er en, der er god til sådan nogle ting her inde. Jeg lægger to links ind, så I kan se hvilke jeg står imellem.

Håber i kan hjælpe mig.

Med Venlig Hilsen
Marcus Verwold Dichmann

Linket til siden hvor den ene bærbar er
https://www.mm-vision.dk/Lenovo-Y50-70-Gamer-Baerbar-D

Linket til den anden
https://www.mm-vision.dk/Lenovo-Y-70-70-Gamer-baerbar-A
Avatar billede Blueeyez Mester
29. april 2015 - 12:06 #1
Hvad skal vi vurdere? Du har en 15.6" og 17.3".. Ved du hvad du selv vil have i størrelse skærm? :-)
Avatar billede marcus009 Novice
29. april 2015 - 12:26 #2
helst en 17,3 men den med 15,6 er med uhd og der er nogle andre ting i bærbaren. :-)
Avatar billede Blueeyez Mester
29. april 2015 - 15:08 #3
Jeg synes du skal gå ned i en butik og se på de bærbare de har med UHD og sætte op imod FullHD når du bruger den til andet end gaming.. For det bliver godt nok småt på 15.4" og ja faktisk os 17.3"