Avatar billede robotten Praktikant
30. april 2015 - 17:17 Der er 1 løsning

Pc hardware test program

Hej

Jeg har forsøgt mig med nogle programmer til test af hardware på en pc, enten via Windows eller fra en bootbar cd/usb nøgle.

Har indtil videre brugt Fx Hirens, Ultimate Boot cd og Passmark Burnintest.

Det jeg mangler:

Et program, der i Windows ville kunne teste hardwaren (ram, harddisk mv.) på én gang, men også samtidigt ville kunne bootes med og køres fra en usb nøgle.

Som det er nu, kører jeg en god disktest fra et program, og ram fra en anden mv., og det er besværligt.

Nogen forslag?
Avatar billede robotten Praktikant
09. maj 2015 - 23:27 #1
Lukker....