Avatar billede Jeppefabricius Nybegynder
30. april 2015 - 20:42 Der er 3 kommentarer

Har fået ny pc, men kan ikke få skærmen til at virke.

Hej!
Jeg har købt en ny gamer stationær til 9k. Jeg fik sat det hele op og ville starte den. Der kom et beep og blæseren begyndte og den lød til at køre som den skulle, men der var ingen signal til skærmen. Jeg har prøvet med VGA, HDMI og DVI. Intet virker. Kan dog sagtens tilslut min bærbar med både VGA og HDMI. Er lidt på bar bund eftersom den er helt ny og det var første gang jeg tændte den.
Avatar billede claes57 Ekspert
30. april 2015 - 21:28 #1
åben dyret - tag grafikkort ud, og sæt det i igen (det kan måske skydes ½mm frem/tilbage i slot). Det kan muligvis gøre det. Ellers prøv at rykke kort så lagt frem i slot som muligt - hvis det ikke virker, så ryk det så langt tilbage som muligt. Selvfølgelig med helt afbrudt maskine undervejs.
Avatar billede 220661 Ekspert
01. maj 2015 - 08:02 #2
Kig også efter at alle strømkabler derinde sidder rigtigt fast. I dette tilfælde her specielt på grafik kortet.
Avatar billede pretttyfly Praktikant
04. maj 2015 - 11:55 #3
Og du er sikker på at du har sat skærmen til på det udvidede grafikkort og ikke på grafikkortet på bundkortet ?