Avatar billede cyberspace Nybegynder
01. maj 2015 - 00:35 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Søger LG 55UC970V - LED 3D Smart TV Ultra HD-fjernsyn

er på udkig efter LG's  55UC970V - (LED 3D Smart TV Ultra HD-
fjernsyn (curved/buet tv)) Søger den bedste pris hos ok forhandler

har fundet denne http://www.pixmania.dk/led-fjernsyn/lg-55uc970v-led-3d-smart-tv-ultra-hd-fjernsyn/22322463-a.html
er der nogen der kan sige om det skulle være ok at købe det her- har ikke fundet noget billigere så ??
Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2015 - 06:50 #1
du skal tjekke om det kan vise i HEVC format

det bliver det nye video format

http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.php?subaction=showfull&id=1382340198

+

denne her

http://www.tomsguide.com/us/hevc-4k-explained,news-18206.html

der kommer nye 2015 modeller lige omkring nu

m.v.h
Avatar billede eurositi Ekspert
01. maj 2015 - 10:23 #2
Hér er en grundig brugergennemgang af TV'et:
https://www.avforums.com/threads/4k-lg-uc970v.1917442/

... Og ja - det understøtter HEVC/H.265 dekodning. Jeg ved ikke, om det også understøtter VP9, men generelt er LG duks i klassen, når det handler om formatunderstøttelse (AppleTV er bøllen, hvis nogen skulle være i tvivl).
Avatar billede claes57 Ekspert
01. maj 2015 - 14:35 #3
jeg har handlet flere gange diverse småting hos pixmania.
En gang var det en defekt vare - returneret, og penge tilbage omgående.
Så i min optik er de helt ok.
Avatar billede frem-ad Professor
01. maj 2015 - 17:03 #4
Jeg købte nogle højtaler til en bil for ½ år siden, og der blev leveret hurtig uden problemer.
Men vores genbo købte Epson 3D projektor, det gik fint, men så gik den i stykker, og der var skreven frem og tilbage men der skete ikke noget, og sagen endte i forbrugerrådet, og det gik til hans fordel.
De står heller for godt på trustpilot, så jeg vil synes det er mange penge et sted der ikke har et godt rygte.
Avatar billede cyberspace Nybegynder
02. maj 2015 - 10:29 #5
Eurositi - tak for link til avfirum
Avatar billede cyberspace Nybegynder
06. maj 2015 - 18:31 #6
TV bestilt i går tirsdag så afventer email med track and trace fra fragtfirma
Avatar billede cyberspace Nybegynder
18. maj 2015 - 10:31 #7
Så har man fået nyt fjernsyn - fik det i fredags

Leveringen var helt problem fri.

et super tv må jeg sige - kniv skarpt billede og god lyd

smart tv/web os er cool der er youtube, netflix, web browser og alle mulige tv streaming tjenester m.m.

og ud over alm. fjernbetjening medfølger en magic remote som er en slaks mus minder lidt om en Wii control i måden den bruges på

og format genkendelsen er også i top

fik ændret mit netflix abbonament til uhd så det spiller max
Avatar billede cyberspace Nybegynder
18. maj 2015 - 10:38 #8
men øv 4k 3d blueray afspillere kommer først til efteråert

idag er det hele upscale ikke full 4K - øv! må pt. nøjes med netflix uhd
Avatar billede cyberspace Nybegynder
19. maj 2015 - 08:52 #9
Nåh tak til alle og lukke tid
Avatar billede eurositi Ekspert
19. maj 2015 - 09:32 #10
Tak for opfølgningerne, Cyberspace.
Det er faktisk fint, at du deler erfaringerne, indtil projektet er helt i mål. Dét er vel også en af ideerne med dette forum.