Avatar billede Millepigen Nybegynder
01. maj 2015 - 12:21 Der er 1 kommentar

Tegningshoved

Hej

Jeg har lavet et tegningshoved i Autocad, som nu skal kopieres til min chefs computer, men er der noget jeg skal tage højde for i forhold til hvordan atributterne opfører sig, og hvordan gør jeg det smartest, så alt virker bagefter ?
Kan det passe at når jeg har oprettet mit tegningshoved, så er det kun når jeg inserter det, at vinduet hvor jeg skal skrive datoer, adresser osv. popper op, men ikke når jeg kopiere det ?

Håber nogen kan hjælpe mig.

Lone
Avatar billede Millepigen Nybegynder
12. maj 2015 - 11:19 #1
Lukket