Avatar billede Cyberdata.dk Praktikant
02. maj 2015 - 17:11 Der er 2 kommentarer

Små icon problemer efter opdatering af windows

Jeg har opdateret fra windows 8 til 8.1 og har nu problemer med at jeg ikke kan se iconer i min Firefox, prøv at se her http://awesomescreenshot.com/0d44vjub8d
Avatar billede xWeezor Juniormester
02. maj 2015 - 22:39 #1
Prøv at bruge en anden browser eller gå ind under dine browser indstillinger og se om der står noget om det
Avatar billede 220661 Ekspert
03. maj 2015 - 08:32 #2
Prøv at resette din firefox til standard, og slet evt alle dine midlertidige filer i browseren.