Avatar billede Pansho Praktikant
02. maj 2015 - 20:45 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Opdatering nuvi 3597LMT

GPS nüvi 3597LMT
Problem: Jeg kan ikke opdater Gps'er: Er der nogen der har  haft samme problem?  Bem.: Jeg har en bærbar som har installeret  Daevo interneret. Fra denne kan jeg installerer opdateringen som varer ca. 6 timer.
Installeret Garmin Express (nyeste version) Gennemgået div. Via Garmin support. PC type Fujitsu Esprimo Q900 (Vindows7 Pro - Talt med deres support afd. Har gennemgået opsætningen som er ok. Talt med Dansknet aom er min udbyder - deaktiver virus program og Firewall: Intet fungerer/hjælper. Hvem har løsningen for at kunne opgraderer GPS.
Tak.
Hilsen
acn
Avatar billede Pansho Praktikant
18. juni 2015 - 14:04 #1
Problemet er løst
Avatar billede Pansho Praktikant
31. juli 2015 - 20:44 #2
Svaret er ok