Avatar billede omn Mester
02. maj 2015 - 21:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Elapse time mellem to dato/tid elementer udtrykt i minutter eller sekender

Hvordan finder man forskel mellem to datoer og udtrykker det i minutter eller sekunder ?.
Eksempelvis startdato/tid = "05-01-2015  00:30:09" og slutdato/tid = "06-01-2015  13:43:02".

Jeg har en række poster hvor jeg skal beregne 95% percentilen og gennemsnit for svartiden på henvendelser udtrykt i minutter der sluttelig skal omregnes og udtrykkes i dage:timer:minutter.
Vh. OMN
Avatar billede natkatten Mester
02. maj 2015 - 22:48 #1
Prøv at kigge op dette:

http://gratisupload.dk/f/8rg8yhmfji/
Avatar billede jens48 Ekspert
03. maj 2015 - 00:28 #2
Natkassens forslag er for så vidt korrekt, især fordi han bibeholder tidsformatteringen, men den formattering du spurgte efter mangler. Hvis du vil have vist minutter og sekunder ser formatteringen således ud: [mm]:ss
Avatar billede store-morten Ekspert
03. maj 2015 - 03:38 #3
"Natkassen" som retteligt hedder Natkatten har vel set spørgsmålet som:

"Hvordan finder man forskel mellem to datoer og udtrykker det i minutter eller sekunder ?."
Avatar billede omn Mester
03. maj 2015 - 16:28 #4
Tusinde tak - det er alletiders.
Vh. Ove
Avatar billede natkatten Mester
03. maj 2015 - 16:38 #5
Et svar til at lukke spørgsmålet.

/natkatten