Avatar billede morsingg Nybegynder
02. maj 2015 - 22:36 Der er 1 kommentar

styring af volume mini disc afspiller

Hejsa.
Jeg har fået købt en ældre pioneer Mj d707 mini disc afspiller, som jeg har sat til mine logitech z623 højtalere. Man kan åbenbart ikke reregulere volumen på pioneren eller dens fjernbetjening, og Logitech z623 kan man ikke bruge fjernbetjening til. Så jeg skal fysisk op og skrue op eller ned for volumen, det er jo et kæmpe problem😃 findes der en løsning? Eller skal jeg købe en enhed og højtalere som man kan fjernbetjene, for derefter at styre volumen på mini disc afspilleren.
På forhånd tak for svar.
Avatar billede morsingg Nybegynder
02. maj 2015 - 22:47 #1
Der er desuden optisk,coxial og analog udgange på mini discafspilleren, jeg bruger den analoge da der ikke er andre muligheder på logitech z623. Jeg tænker om man på nogen måde kan koble en radio eller cd-afspiller til mini discen for at kunne styre Volumen der fjernbetjent, eller det vil ikke fungere?