Avatar billede Cyberdata.dk Praktikant
03. maj 2015 - 08:34 Der er 2 kommentarer

Mangler iconer efter at have opdateret windows

Jeg har fornyeligt opdateret min windows fra 8-8.1 og har derefter oplevet at på hjemmesider mangler der en hel del iconer, jeg bruger Firefox nyeste version og alt er opdateret i windows.
Se her på dette screenshot, hvordan det ser ud http://awesomescreenshot.com/0e44vkmf76
Avatar billede xWeezor Juniormester
03. maj 2015 - 08:38 #1
Prøv at bruge en anden browser eller gå ind under dine browser indstillinger og se om der står noget om det
Avatar billede Cyberdata.dk Praktikant
03. maj 2015 - 13:04 #2
i IE virker den fint men i chrome er det samme problem, måske der mangler noget?