Avatar billede pillpopper Nybegynder
03. maj 2015 - 19:26 Der er 9 kommentarer

jeg har købt brugt iphone 5 men hvordan kan jeg slette den gammel appel id kode og lave en ny

jeg har købt brugt iphone 5 men hvordan kan jeg slette den gammel appel id kode og lave en ny..

Skal jeg bruge itune eller hvordan laver jeg en ny appel id kode
PÅ FORHÅND TAK
Avatar billede Blueeyez Mester
03. maj 2015 - 23:25 #1
Ejeren af det apple id skal slå find min iphone fra.. I indstillinger kan du under icloud og appstore logge ud og logge ind med en anden..

Det er dog nok en god ide bare at nulstille den. Slul iphonen og hold hjem knappen nede og tænd den mens du fortsat holder hjem knappen nede.. Dette nulstiller den, men hvis den er låst med et apple id, så skal du have fat i sælger..
Avatar billede pillpopper Nybegynder
04. maj 2015 - 02:31 #2
har prøvet og det hjald delvis. jeg kan  ikke se alle ikonerne på iphone kun ringe op. og mangler stadigvæk at få slettet det appel ID og lave et nyt, men hvordan gør jeg det ...
Avatar billede Blueeyez Mester
04. maj 2015 - 13:16 #3
Under indstillinger -> icloud og find my iphone klik find my iphone og se om det er dit apple id eller ikke.. Hvis det er et andet er det sælger du skal have fat i.
Avatar billede seiffert Nybegynder
08. maj 2015 - 10:58 #4
din iPhone er låst med sælgerens apple id og du kan ikke bruge den før du tager fat i ham og får ham til at logge ud af iCloud på telefonen.

hvis du ikke gør det, er din telefon egentlig bare en pyntegenstand.
Avatar billede pillpopper Nybegynder
09. maj 2015 - 06:53 #5
og hvad gør jeg så når jeg ikke kender vedkommen jeg købte den brugt af ...
Avatar billede pillpopper Nybegynder
09. maj 2015 - 07:25 #6
smider lortet i skralde spanden ...
Avatar billede MADOlsen Forsker
11. maj 2015 - 09:18 #7
Så du har slet ingen kontaktinfo på vedkommende? Lyder lidt suspekt ...
Avatar billede pillpopper Nybegynder
11. maj 2015 - 22:30 #8
fra den blå avis og han har slettet sin annonce derfor
Avatar billede MADOlsen Forsker
12. maj 2015 - 07:20 #9
Men hvordan fik du så rent fysisk fat i telefonen?