Avatar billede M Schou Nybegynder
04. maj 2015 - 12:04 Der er 4 kommentarer

Wordfil forsvinder efter "luk" og "gem ændringer"

Hej, Jeg har åbnet et worddokument direkte fra en outlookmail, skrevet i det, trykket på "luk" og "gem ændringer". Nu kan jeg ikke finde det. Jeg burde selvfølgelig have gemt det på drevet først, men det må da ligge et sted? Kan nogen hjælpe?
Avatar billede claes57 Ekspert
04. maj 2015 - 12:45 #1
outlook har det liggende i sine temporære mapper - så du må samme vej ind igen.
Avatar billede M Schou Nybegynder
04. maj 2015 - 13:40 #2
Tak Claes. Jeg forstår ikke hvad du mener med "samme vej ind igen", jeg har genåbnet filen i afsendt post, jeg har ledt efter den på hele drevet, og jeg har søgt efter temporære filer under Windows og office. Væk er den, og den forbliver væk, hvis jeg skal tro http://www.thedoctools.com/wordtips/aabn-ikke-vedhaeftet-fil-direkte-fra-en-e-mail-gem-filen-paa-din-pc/
Avatar billede ole_madsen Ekspert
05. maj 2015 - 17:33 #3
Hvis du er heldig, kan du stadig finde den via Word - åben seneste dokumenter (afhænger lidt af word versionen).

...Ellers kan du åbne den igen fra en mail, og prøve at vælge "Gem som". Læg mærke til hvilken placering den så vil gemme, og gå ud og led efter andre word dokumenter.

Kan du ikke finde det på en af de to måder, tror jeg løbet er kørt.
Avatar billede M Schou Nybegynder
05. maj 2015 - 18:47 #4
Tak Ole - løbet er kørt! Jeg har rekonstrueret papiret. Tilbage står blot en undren over at denne "fejlfunktion" får lov at leve i office - programmet spørger mig om jeg vil gemme ændringerne - det bekræfter jeg, hvorefter filen slettes!