Avatar billede CasperDybbro2 Nybegynder
04. maj 2015 - 13:19 Der er 3 kommentarer

Hvordan løses følgende?

Hejsa allesammen

Jeg sidder og skal lave et projekt, hvor jeg har en sortimentliste fra forskellige butikker. Sortimentet er meget overordnet, så det kan hedde "oksekød", "fjerkræ" osv. osv. under hver butik

Dette er mine rådata. Det, som jeg ønsker, er at lave en tabel, hvor jeg eksempelvis får navnene på alle de butikker, som har "oksekød" osv.

Er dette noget, som kan lade sig gøre, og hvordan bør det stilles op i access, hvis det da er det korrekte program at benytte sig af i en sådan situation? :)

Med Venlig Hilsen Casper
Avatar billede fdata Forsker
05. maj 2015 - 13:00 #1
Har du ikke allerede løst opgaven via Excel?
(http://www.eksperten.dk/spm/1003534)
Avatar billede CasperDybbro2 Nybegynder
05. maj 2015 - 14:28 #2
Hej fdata..

Ja jeg stillede spørgsmålet både til Acces og Excel, da jeg ikke vidste, hvilket program der ville give mest mening. Men jeg har fået løst det! :D Vil du have pointene?? :)

Jeg benytter alligevel ikke hjemmesiden til det store.. Har kun oprettet den til dette formål
Avatar billede fdata Forsker
05. maj 2015 - 19:23 #3
Nope. Behold du bare dem. Spm. kom jo aldrig i gang.