Avatar billede birteogjohn Nybegynder
04. maj 2015 - 17:06 Der er 1 kommentar

kode

min anden pc vil pludselig ikke genkende koden til at logge ind med selve windows vista åbner godt nok men den vil ikke genkende koden og det er den rigtige jeg skriver
Avatar billede kcasper Nybegynder
04. maj 2015 - 18:10 #1
Har du tjekket at caps lock ikke er slået til?.
Hvis du har en bærbar, så tjek om du har en FN funktion aktiv, i nogle tilfælde kan nogle taster skrive tal i stedet for bogstaver.

Hvis ikke har du så en anden konto på computeren, du kan logge ind som?

Ellers kan du finde mere hjælp her: http://www.vislo.dk/glemt-windows-adgangskode/