Avatar billede vuske Seniormester
04. maj 2015 - 18:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Spam på mac?

Min startside bliver lavet om hver gang jeg har genstartet...! jeg tror det er spam. Programmet mackeeper er det noget værd og kan det evt. tage spam eller er der nogle gratisprogrammer der også beskytter min mac (jeg er ret ny på mac)
Avatar billede egonspock Seniormester
04. maj 2015 - 21:20 #1
Blot en forklaring først: spam er det post du modtager, som du ikke ønsker. Det har ikke noget med hjemmesiden at gøre. Det er adware af en eller anden ond slags.

Når det så er sagt, så er det fandme træls, det du er ude for. Betaler man for Mackeeper kan det sikkert nogle ting, men betaler man ikke har det en grim lusket forretningsmodel, jeg generelt ikke synes om og generelt ikke anbefaler at man rører ved det.

Til gengæld er der det gratis adwaremedic fra http://www.adwaremedic.com der er meget effektivt til at rydde op i grimme ting, så prøv det i stedet.
Avatar billede Andershoegh Seniormester
05. maj 2015 - 04:48 #2
Avatar billede vuske Seniormester
06. maj 2015 - 10:12 #3
tak for hjælpen - rart at der er nogle der kan hjælpe