Avatar billede torben7913 Juniormester
05. maj 2015 - 12:50 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Word skabelonen normal ser forkert ud

Når jeg vil skrive et nyt dokument, eller åbner et gammelt dokument er der en prik imellem hvert ord, og hver linje starter og slutter med et specialtegn som kan minde om et spejlvendt P med to lodrette streger.
Jeg har brugt installationsdisketten til at rette fejl, men det har ikke ændret noget. Skal jeg slette Office pakken helt og så gen installere, eller er der en nemmere metode?
05. maj 2015 - 13:09 #1
Klik på knappen i båndet Startside med samme tegn på, som det du ser i dokumentet (et spejlvendt P med to lodrette streger).

Det er funktionen Vis formatering, du har fået aktiveret.
Avatar billede torben7913 Juniormester
05. maj 2015 - 14:15 #2
Tak - Det var vel nok en enkel løsning, men kunsten er jo at kende den, og det gjorde du. Nu fungerer det bare!!!